lördag 20 februari 2010

Kontodjungeln

Nu har jag fastnat i kontodjungeln, dvs jag skapar konton på de olika rekommenderade web 2.0 verktyg, men jag har svårt att komma ihåg alla. Nu blir det till att ta lite tid och strukturera upp allt. Det enda som inte fungerat är att skapa konto på google för att kunna testa goolge buzz, men skam den som ger sig. Väntar på sms med aktiveringskod. Allt är bra när det fungerar men är man utanför och det tekniska krånglar då är det svårt att hålla sig positiv.

1 kommentar:

  1. Ursäkta om vi ställt till det för dig med alla uppgifter i kursen som kräver att du skaffar dig olika konton, men annars kan man inte testa.

    Även om tekniken krånglar ibland, så upplever jag och många med mig att den blivit mer stabil och användarvänlig under senaste 1-2 åren.

    Lycka till & ge inte upp!
    Margareta

    SvaraRadera