onsdag 16 juni 2010

Projektarbete på G!

Nu har min kurskompis och jag kommit i gång ordentligt med vårt projektarbete.
Enkäten är utskickad via Fronter, svaren börjar droppa in och det ska bli intressant och se vad våra kollegor använder Fronter till i undervisningen.
Vi har också påbörjat konstruktionen av projektprodukten och jag kan bara konstatera att genom att sitta tillsammans och utforska lärplattformen har jag lärt mig hur mycket som helst. Både genom att vi byter kunskaper men också i att vi tillsammans testa olika verktyg och funktioner.
Jag skulle vilja få tid under terminerna till att omvärldsbevaka och dela med sig av de erfarenheter som t ex finns i ett arbetslag, oftast känns möten så tidspressade att dessa frågor inte får plats.
ser fram emot morgondagen då arbetet med projektarbetet fortsätter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar