tisdag 31 augusti 2010

Status på projektarbete.

En gång fanns det en tidsplanering där projektarbetet i kursen Digital kompetens och lärande - IKT och pedagogik för det 21:a århundradet, men den har havirerat totalt och jag är lika glad för det. Nu kan jag i lugn och ro, trodde jag, nytt jobb med ett spännande uppdrag har gjort att projektarbetet helt enkelt får vänta tills bättre tider.

Men funderingar och källor finns med när jag omvärldsbevakar och mina favoriter på nätet ökar varje kväll.

Så ny tidsplanering på gång!
Projektrapporten ska var klar senast 1 nov. Det finns ingen ursäkt.

2 kommentarer:

  1. Hoppas att tidsplaneringen håller bättre denna gång. Jag vet själv hur svårt det är. Jag hade ambitionen först att göra denna kurs på helfart (med två barn hemma) det gick inte. Kursen blev sen på halvfart, blev kvartsfart och nu vet jag inte riktigt hur låg fart den har (snigelfart kanske;)...), men nu ser jag slutet! Så skönt! Hoppas att du också snart ser slutet!

    SvaraRadera
  2. Heja Helen, kämpa på, sätt upp delmål= ta ett steg i taget, riktning uppåt framåt, så är du snart där - vid målet!
    Jag ser fram emot att få läsa och godkänna din projektrapport i november!
    Margareta :)

    SvaraRadera