onsdag 26 januari 2011

Ny kurs nya utmaningar!

Nu finns ingen återvändo, jag är antagen till fortsättningskursen och har dessutom peppat några av mina kollegor att anmäla sig.

Det kommer att bli sena kvällar med mycket surfande för jag måste nog ta mig igenom höstens veckobrev, annars riskerar man att missa något guldkorn.

Kul att se att det är flera av tidigare kurskompisar som också kämpar vidare i den digitala resursdjungeln.

Batterierna är laddade och motivationen är på topp.

Det är bara att börja!

4 kommentarer:

  1. Hej hopp här kommer jag också! Det här ska bli roligt och ännu roligare är att vi fortsätter vårt arbete tillsammans!

    SvaraRadera
  2. Visst ska det bli kul! Nu hoppas jag kunna vara med på några av after work-träffarna framöver också...

    SvaraRadera
  3. Se länkar i kommentarer till ditt förra inlägg!

    SvaraRadera
  4. Ja du Frida,du är alltså en festprissa! Bra, att vi kan sporra varandra till mer kunskap. Likadant är det i klassrummet, eller hur, en positiv kraft kan göra stordåd med övriga mer oengagerade.

    SvaraRadera