onsdag 22 december 2010

Habegär efter 15 min?

Vad fort man kan ändra sig från rejält pessimistisk till ett habegär som kommer att bli svårt att trycka ner innan man fått det man vill ha.
Så här gick det till: Jag var ute för att köpa de sista julklapparna, gick in på en butik( en av de stora) som säljer allt mellan blender till mycket avancerade hemmabioanläggningar. Strosade runt och kollade Ds spel och lite annat. Då såg jag DEN!!! Fick vänta tills grabbarna som testade den var klara men sen........
Jag var precis som smågrabbarna när de fastnat vid testspelen, helt uppslukad av den fyrkantiga platta jag hade i handen. Efter en kort stund(tyckte jag att det var) 15 min fick jag en klapp på axeln från en expedit som vänligt undrade om det fanns möjlighet för några fler att testa. Med lite vemod lämnade jag över den.
Hur ska jag lyckas övertala min man att jag är i mycket stort behov av en Ipad?......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar