onsdag 22 december 2010

Projektrapporten är inlämnad!!!

Nu är rapporten skickad och jag är så förundrad över att det gick så enkelt när man väl tog sig tid, istället har man lagt en hel del funderingar över stressen att den måste bli klar när man kunde tagit 3 tim och fått den färdig redan i somras. Undrar om jag kommer ihåg det till nästa projekt. Vårt projekt har resulterat i en guide som ger tips och ide´er på hur man kan utveckla sitt digitala klassrum i Fronter. Det har varit intressant och lärorikt, en bra genomgång av lärplattformen helt enkelt, tänk vad möjligheter där finns. Jag är lite avundsjuk på alla mina kollegor som kan använda sig av det i undervisingen, kan inte säga annat än att det kliar i kroppen att inte få testa själv.
Ett moment kvar i kursen, den muntliga presentationen, hade turen att få gå på kurs hos Fronter och det blev några riktigt bra tips på presentationsprogram så jag lovar det blir ingen Prezi denna gången.

1 kommentar: